Під час експлуатації бензинової пили іноді виникають різні неполадки: інструмент глухне після запуску, не пилить під навантаженням, ланцюг спадає і т.д. Одна з типових проблем, з якими користувачам трапляється зіткнутися — бензопила стріляє в глушник. В чому виражається така неполадка? В тому, що при запуску чутно характерний хлопок або навіть їх серія. При цьому з вихлопної труби часто виділяється дим у великій кількості. На додачу можна помітити, що мотор втрачає потужність, виникають плаваючі холості оберти, збільшуються витрати бензину.
Через що може виникнути згадана проблема, а також як її вирішити в залежності від причини виникнення, вам допоможе розібратися зібрана в цій статті інформація.
Основні причини, з яких відбувається “стрілянина” у вихлопну трубу
Займання палива, що не згоріло та потрапило в систему вихлопних газів — ось основна причина “пострілів” в глушник. І чим більше бензину витікло, тим голосніші ці звуки.
Потрапляння палива до випускної системи може бути наслідком того, що:
- Забитий повітряний фільтр.
Забруднення аерофільтра перешкоджає потраплянню в двигун достатнього об’єму повітря. В результаті частина палива не згорає, а потрапляє в систему відведення вихлопних газів, де вибухає.
- Невірно налаштований карбюратор.
Наслідком неправильно відрегульованого карбюратора стає перенасичення паливно-повітряної суміші бензином, через це і відбувається “стрілянина” у вихлопну трубу.
- Несправна система запалювання.
При пізньому запалюванні іскра з'являється в момент повного відкриття клапана, в результаті чого паливо, яке не згоріло, просочується в колектор і призводить до того, що бензопила стріляє в глушник.
- Неправильно встановлений тепловий зазор.
В даному випадку мова йде про зменшення відстані між штовхачами клапанів і кулачками розподільного валу, внаслідок чого гази вистрілюють у вихлопну трубу.
- Несправний газорозподільний механізм (ГРМ).
Як і при неполадках в системі запалювання, відкриття випускного клапана відбувається тоді, коли паливо ще не догоріло. Це і викликає хлопки в глушнику.
Далі по порядку про те, як повернути бензопилу до нормальної роботи.
Що робити, щоб постріли в глушник припинилися
- При засміченні повітряного фільтра.
Це найпростіша проблема, вирішити яку допомагає очищення аерофільтра або його заміна, якщо того вимагають правила обслуговування бензопили. Для ремонту виробу зверніться з ним в будь-який зі спеціалізованих сервісних центрів, список і контактні дані яких вказані в додатку до інструкції з експлуатації вашої бензопили.
- При невірному налаштуванні карбюратора.
Визначити, чи правильно відрегульований карбюратор, дозволяє перевірка рівня палива в камері з поплавком. При знятті кришки поплавок повинен знаходитися врівень з рівнем кришки. Якщо це не так, потрібно налаштування вузла системи живлення ДВЗ. Після попередньої діагностики в сервісному центрі спеціалісти зможуть це зробити належним чином.
- При несправності системи запалювання.
Зверніться з виробом до сервісного центру. Спеціалісти перевірять свічку запалювання на наявність забруднень або нагару і приймуть відповідне рішення: очистити її або замінити.
- При неправильному встановленні теплового зазору.
Для усунення цієї проблеми відстань між клапанами головки блоку циліндрів регулюється на холодному двигуні. Довірте вирішення цієї задачі професіоналам сервісного центру.
А в тих випадках, коли методи усунення несправностей безсилі, рекомендуємо обзавестися новою якісною бензопилою. Великий вибір бензопил Tekhmann, Зенит і Зенит Профи, Gärtner ви знайдете на нашому сайті.